Forum plugins.forumoteka.pl Strona Główna plugins.forumoteka.pl
Opis Twojego forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin Ogólny

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum plugins.forumoteka.pl Strona Główna -> Regulaminy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DarnokPL
Administrator


Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 4

PostWysłany: Wto Cze 02, 2015 6:30 pm    Temat postu: Regulamin Ogólny Odpowiedz z cytatem

1. Jeżeli nowy uczestnik forum od pierwszych swoich postów wykazuje, że nie przeczytał regulaminu, przeczytał go niedokładnie lub bez zrozumienia, bądź zrozumiał a mimo to nie stosuje się do niego, będzie miał natychmiast (bez ostrzeżenia) zablokowaną możliwość pisania na forum.
2. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp).
3. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach.
4. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowiecie usuwane.
5. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.
6. Posty bezsensowne( np. w podaniu "jestem na tak / na tak " czy w podobny sposób napisane, które nie zawierają uzasadnienia wypowiedzi ) lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane lub nagradzane warnem. [czyt. pkt 30.]
6.1 Wypowiadanie się w swoim podaniu grozi warnem gdyż jest to uważane za spam a dlaczego? A dlatego iż jest opcja "edytuj" i tego się trzymamy.
7. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku patrz pkt 3.
8. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
9. W ekstremalnych przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany (ban).
10. Sygnatura nie może zawierać więcej niż jednej grafiki oraz ma mieć "przyzwoitą" długość (wielkość).
11. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen.
12. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.
13. Użytkownik ma zakaz dawania sobie przy postach "PIWO".
13.1 Zakazuje się wymuszania na ludziach dania reputacji w tym przypadku (piwo) np "Jeśli mój post ci się spodobał daj piwo" "zgodze sie jak dasz piwo". Będzie karane warnem.
14. Zakazuje się częstego używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***) itp słowach.
1/14* Niedopuszczalne jest wyzywanie innych użytkowników forum, chyba że dana osoba się na to zgadza i nie ma do tego zażaleń. W tedy zwracamy uwagę, że jest zakazane częste przeklinanie. ( jeśli dana osoba robi to więcej niż 3 razy )
15. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM).
16. Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum.
17. Na Forum nie można zamieszczać reklam innych For [Chyba że istnieje do tego konkretny dział].
18. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń .
19. Sprawy typu "przyślij też do mnie na moj_mail@adres.pl" załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM). Posty tego typu będą usuwane.
20. Tylko Administrator, Moderatorzy i użytkownicy uprzywilejowani maja prawo tworzyć sondy.
21. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem".
22. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
23. W razie pytań użytkownik kontaktuję się najpierw z Moderatorem danego działu, a dopiero później (w razie nieotrzymania odpowiedzi /nie jej braku/) z Administratorem. Administrator nie odpowiada na pytania, które powinny być kierowane do moderatora danego działu.
24. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort'ów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumialy. Zdania oraz nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi). Jeśli ktoś chce pisać posty bez polskich znaków diaktrycznych, to nie stanowi to żadnego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal obowiązują. Należy również być konsekwentnym.
25. Rozprowadzanie wszelkiego rodzaju warez'ów za pomocą tego forum jest zabronione (sygnatury, tematy do oceny z forami o takiej tematyce, posty) i grozi otrzymaniem bana.
26. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.
27. W razie nie przestrzegania przez autora swojej wypowiedzi wymienionego Tutaj zarządzenia, owy zostaje ukarany warnem a post wyrzucony do kosza.

28. Wypowiedzi w podaniach mają być uzasadnione przynajmniej trzema argumentami. Jeżeli nie zostanie to spełnione użytkownik dostanie na swoje konto + ostrzeżenie !
29. Zabrania się składania podań na jakikolwiek organ forum z aktywnymi ostrzeżeniami na koncie.
30. Odświeżanie tematów dozwolone po upływie 24h. Post za postem po 1 dniu nie jest brany pod uwagę jako spam tylko jako odświeżenie danego tematu.
31. Zakaz używania koloru czerwonego, który jest przeznaczony tylko dla grupy Moderacyjnej.





II. ADMINISTRATOR



1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale Forum .
4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum bez podania przyczyny.


III. MODERATORZY
Od A do Z


Γ. Ogólne.

1. Moderator to osoba posiadająca prawa do moderowania forum.
2. Wyboru moderatorów dokonują Administratorzy i Rada Sieci.
3. Kandydaci na moderatorów nie mogą mieć żadnych ostrzeżeń.
4. Moderator powinien w miarę swoich możliwości edytować błędne napisane posty lub tematy a nie odrazu usuwać bądź karać użytkowników.
5. Moderator to też użytkownik i może być poddany krytyce jeżeli nie spełnia dobrze swoich obowiązków.

Γ. Prawa.

1. Usuwanie lub modyfikacja postów zawierających:
- treści pornograficzne.
- treści rasistowskie, sexistowskie itp.
- wypowiedzi obrażające użytkowników forum.
- wypowiedzi obrażające daną kulturę, religię, poglądy itp.
- wulgaryzmy w znacznym stopniu.
- o niskim poziomie intelektualnym.
- zawierających liczne błędy ortograficzne oraz interpunkcyjne, a także literówki.
- nie wnoszących nic do tematu.
2. Zamykanie i otwieranie tematów.
3. Usuwanie i modyfikacja ankiet sprzecznych z regulaminem forum.
4. Upominanie słowne użytkowników łamiących regulamin zarówno na forum jak i poprzez Prywatną Wiadomość. (zalecane w przypadku drobnych wykroczeń)
5. Wystawianie Ostrzeżeń użytkownikom łamiącym regulamin (zalecane w przypadku poważnych naruszeń regulaminu)

Γ. Obowiązki.

1. Podstawowym obowiązkiem moderatora jest utrzymanie estetyki, porządku, dyscypliny.
2. Regularne odwiedzanie forum.
3. Sprawdzanie nowych postów napisanych przez użytkowników.
4. Dawać przykład innym użytkownikom ( nie wdawać się w kłótnie itp.)
5. Pisanie postów będących przykładem poprawności merytorycznej, ortograficznej, interpunkcyjnej, stylistycznej i estetycznej.
6. W przypadku usuwania lub edycji postu, podpisanie się pod dokonanymi czynnościami oraz wpisanie powodu usunięcia lub edycji postu. Brak wyjaśnienia jest równoznaczny z brakiem argumentacji, a co za tym idzie ze złamaniem regulaminu.

Γ. Postanowienia.

1. Decyzje moderatora mogą być podważane tylko i wyłącznie przez Administracje, ew. Junior Admina.
2. Nadużycie jakiegokolwiek prawa moderatora grozi:
- ostrzeżeniem.
- zawieszeniem w pełnionej funkcji.
- usunięciem z grupy.
- dalsze kary daję Administracja Forum.
3. Nieznajomość regulaminu, podważanie decyzji administracji, wulgarne zachowanie prowadzi do (czyt. pkt 2)
4. Czynności moderatora są kontrolowane przez ew. Junior Admina.
5. Wszelkie wątpliwości, sugestie, problemy kierować należy do Administracji.

IV. SHOUTBOX


1. Shoutbox służy do szybkiej i sprawnej wymiany zdań/informacji.
2. Na shoutboxie obowiązują wszystkie punkty ogólne regulaminu.
2. Staramy się wypowiadać w jednym poście - nie rozbijamy odpowiedzi na kilka wysłań.
4. Nie spamujemy zbędnymi treściami.
5. Zakaz umieszczania jakichkolwiek linków z innymi sieciami serwerów , stacji radiowych , reklam prywatnych czy reflinków.

V. REKLAMY


1. Do reklamowania innych sieci czy serwerów jest wyznaczony do tego specjalny dział.
2. Reklama z poza tej strefy zostanie usunięta, a autor tematu dostanie całkowitą blokadę pisania na forum.
3. Zakazuje się umieszczania reklam innych serwerów/sieci w statucie , sygnaturze , profilu czy stronie WWW.

VI. OSTRZEŻENIA


1. Za złamanie któregokolwiek punktu regulaminu użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem o różnej wartości punktowej.
2. Ostrzeżeniem może zostać każdy użytkownik , włącznie z administracją.
3. Prawo do ukarania ostrzeżeniem mają tylko: , Administrator , , Moderator.
4. Prawo do zdjęcia ostrzeżenia mają tylko: Właściciel sieci , Administrator Forum oraz Junior Admin sieci.
5. Za 3 ostrzeżenia zostaje odebrana możliwość pisania na forum, za 6 - całkowita blokada na forum.
6. Za szczególne przewinienia (np. działanie na szkodę sieci) przewidywany jest ban, którego odpracowanie jest trudniejsze od zwykłej blokady konta.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 03 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 03, 2016 12:30 pm    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum plugins.forumoteka.pl Strona Główna -> Regulaminy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dołączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać plików na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group